Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Троєльнікова Л.О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Троєльнікова Л.О. 
Соціально-педагогічні умови удосконалення підготовки керівних кадрів органів державного управління в галузі культури і мистецтв: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Л.О. Троєльнікова ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено соцільно-педагогічні умови і всебічно обгрунтовано необхідність подальшого удосконалення підготовки керівних кадрів органів державного управління в галузі культури і мистецтв. Розроблено й експериментально перевірено соціально-педагогічну систему підготовки, яка забезпечує формування основних компонентів ефективної діяльності керівника у випадку зміни "філософії" управління: професіоналізму особистості, діяльності, самовдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч114(4УКР)п/р + Щ03(4УКР)п/р
Шифр НБУВ: РА310601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Троєльнікова Л.О. 
Художньо-освітній простір як культуротворчий чинник розвитку українського суспільства у ХХ ст.: автореф. дис... д-ра мистецтвознав.: 26.00.01 / Л.О. Троєльнікова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2009. — 40 с. — укp.

До наукового обігу введено поняття "художньо-освітній простір". Розглянуто культуру України в аспекті функціонування та розвитку художньо-освітнього простору як невід'ємного чинника існування нації. Досліджено внутрішню логіку та динаміку культурно-освітнього процесу на окремих історичних етапах розвитку культури. Висвітлено генезу художньо-освітнього простору як національного модусу у традиційній культурі українців (міфотворення, фольклор, традиції, народні свята, обряди). Виявлено місце та роль творчої особистості у процесах функціонування художньо-освітнього простору та найголовніші фактори такої взаємодії (гуманізація, діалог, креативність). Виокремлено основні художньо-естетичні (ціннісні) витоки та параметри сучасного художньо-освітнього процесу в Україні. Розроблено методологічні засади нового підходу до аналізу світових і вітчизняних концепцій і тенденцій художньої освіти. Наведено характеристику художньо-освітнього простору сучасної України як обумовленого розмаїттям національного та світового досвіду в контексті проблеми Схід - Захід (висвітлено освітні практики України - від витоків до сучасності, а також Японії, Китаю, Канади, США, Німеччини). Наведено рекомендації щодо реалізації політики держави у галузі збереження культурної спадщини (шляхи та форми репрезентації національних культурно-освітніх практик). Визначено перспективи трансформації художньо-освітнього простору України у перші десятиліття XXI ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8,1 + Щ31 р(4УКР) + Щ313(0)6 + Ч111.161.2 +
Шифр НБУВ: РА363475

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського